שיטת הליווי שלנו מורכבת מ 7 – צעדים פשוטים:
- היכרות – נכיר אחד את השני, נתאם ציפיות מהתהליך, נכיר אתכם לעומק, נלמד על העבר ונקיש אל ההווה והעתיד.
- בדיקת המצב הקיים– מה קורה היום, היכן נקודות החוזק, והחולשה, מול מי אנו מתמודדים?
- בניית תכנית עבודה- ת'כלס.מה קורה מחר בבוקר. הגדרת תפקיד מדויקת, תחומי אחריות, משימות, יעדים, תגמול. נציג המכירה הפרונטאלי או הטלפוני יודע בדיוק מה מצופה ממנו.
- הדרכה והכשרה – מתן כלים יישומיים, הדרכות ריענון ומשובים. עובד שמרגיש שמשקיעים בו הופך מוטיבציוני יותר ובכך מחזיר לחברה ביעילות ועמידה ביעדים המצופים ממנו
- בקרה ותוצאות- ניתוח ממצאים, הסקת מסקנות, תהליך של למידה והכוונה ויישום בפועל.
- יוצאים החוצה- ליווי אנשי המכירות מורכב מבחינת קהל היעד, בחינת תהליך תיאום הפגישה והשיחה המקדימה, ליווי בפגישה, תהליכי המכירה, ניתוח תיק לקוח, חניכה ומשוב.
- סיכום ומסקנות- לאחר שפעלנו ביחד, למדנו, תיקנו שיפרנו הגיע הזמן להתחיל ברגל ימין את הדרך לבד…