סדנה לאימון וייעול נציגי מכירות טלפוניים/טלמרקטינג :
תחרות, שחיקה, "פחד" מהטלפון, שיחות נכנסות ,לידים קרים לידים "חמים".
אלו כל אותם סממנים שגורמים לחשש אצל לא מעט אנשי טלמרקטינג באשר הם.
בעידן הדיגיטלי עמוס אפליקציות וקדמה טכנולוגית חשוב לתת את הדעת ואת תשומת הלב לצוות הטלפוני שלעתים מהווה "חוד החנית" של החברה.
סדנת הטלמרקטינג של Market Sales נועדה לסייע לחברות להגדיל את המכירות באמצעות הטלפון.
משתתפי הסדנה ילמדו את הנושאים הבאים:
- להבין את תהליך מכירת הטלפון.
- כיצד לפתח יתרונות על פני המתחרים
- להכיר את הגורמים המשפיעים על התנהגות הקונה
- מרכיבי קול ודיבור בשיחה
- סגנונות תקשורת – סוגי הלקוחות
- הקשבה פעילה
- כוחן של מילים – שימוש במילים מניעות מכירה: איך, מתי וכמה
- הצגה איכותית של המוצר/שירות.
- זיהוי גורמים מקדמים/מעכבים מכירה
- להתמודד עם התנגדויות ולסגור את המכירה.